Knäpp dag med Johanna!

Dagen började i stallet, såklart, där jag träffade Karin och Beata som jobbar där!
Sedan fick jag cykla hem med all packning, vilket var ganska krävande ;)
Väl hemma busade jag lite med Truls, tittade på Narnia - Prins Caspian, sen facebookade jag lite med bästa Johanna och ungefär en timme senare cyklade hon hem till mig. Super!
Vi fotade lite (ska se om jag kan sno några av hennes bilder till bloggen) och sen tog vi en jättelång promenad med Truls i det fina vädret och köpte glass.
När vi kom hem till mig igen så tittade vi på en film, och sen var Johanna tvungen att sticka hem och äta. Vi kanske hittar på något senare också, men inget är bestämt!
Johanna
Bild på Johanna, tagen av mig, mästerfotografen, igår!
Ha det bäst alla! / Tilde ([email protected])

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0